1.12.

01.12.2009 16:35

Ahoj :)

Tak už je tady prosinec a Vánoce se blíží a blíží..... :D Dneska jsem nebyla ve škole ptže mi je fakt špatně :/. Na ranč jsme měli dneska hodně žáků, zejména na jízdárnu děti od 12 do 15 let takže moc tréninků nebylo. Já nwm, prohledala jsem skoro všechny ranče a nenašla jsem stránky arabky a konikponik, takže je asi zrušily proto je asik vymažu ze SR, je mi to líto ale nic jiného mi nezbývá apokud víte tak plsky písněte ;). Také bude zítra nebo pozítří hodnocení SR ;). Jo a chci se zeptat jestli někdo nevíte adresu obchůdku Danuš jestli jo plsky taky písněte a jestli ne napište že nevíte (berte to jako zkoušku:) Poslední dobou tady moc komentů není ale newsky teď moc nejsou, snad se to později zlepší až bude víc newsek :) Také teď ne ranč budeme dávat Vánoční výzdobu a budeme se snažit aby byla originální. Ve stáji je teď Vánoční nálada a všichni mají plné ruce práce.

Tak ahoooj a mějte se :)

 

—————

Zpět


Kontakt

Naty

Závodiště: www.natyakonik.blog.cz

e-mail: natynovakova@seznam.cz