Ahojik :o)

16.11.2009 10:08

Tak co, jak se máte?

Omlouvám se, že jsem nenapsala, ale stěhovala jsem už nějaké ty věci. Dneska musím další část odstěhovat, mno řeknu Vám, že stěhování je hrůza! Snad to přežiju xD. Až budeme přestěhovaní tak musím postavit new areál, proto jste si asik všimli v rubrice " areál a vybavení " že je tam starý a nový areál. Později pak můžete porovnat který byl nebo je hezčí ;). Měl by mi s tím pomoct Koník, tak snad mi pomůže :). Fotky Smokeyho budou až v novém baráku a to bude cca v Neděli ;).Jinak Matěj pojede se Sárou na soutěž Cross- Country. Sára pojede na Torfym a Matěj na Daisy. Po této soutěži se už budou připravovat na stěhování. Začínám si dělat plánek na Vánoce, už se straaaaašněěě mooooc těším!!  Určitě dostanu notebook, potom nějaké SCH nwm moc jaké. Určitě ale chci westernového jezdce ten se mi moc líbí ! Dneska také jedu s koníkem na malování, a náš učitel nám dovolil malovat na zeď! Napadlo nás, že bychom tam namalovali naše dva ranče (Zlatá podkova a U dvou koní). To by bylo vážně super! Ta já jdu udělat nějaké diplomky, a oběhnu ty co ke mě chodí nejvíc ;)

Ahoooojky xD.

 

 

 

 

—————

Zpět


Kontakt

Naty

Závodiště: www.natyakonik.blog.cz

e-mail: natynovakova@seznam.cz