Listopadové hodnocení SRček

04.12.2009 13:16

Tak, a dneska je tady hodnocení :):

Domča- Mno teda moc komentíků není, a omluvu nemáš takže polepšit! :/

Mazel- Ta se docela zlepšila, už píše aspoň jednou týdně :)

anezka- Chodí hodně a to jsem moc ráda :-)

Etnies- Měla prý nemocného koníka, ale teď nechodí, takže fakt nwm ale ještě nechávám :-?

Hillary- Opět také píše hodně. =-)

Bety- nechávám :)

koník- Píše hodně. Bezva! x-)

Verča- Také píše hodně, sice teď měla zakázaný PC ale jinak věrné SRko :o)

Ginny- Také píše, nechávám :)

 Marky- No comment! Super jako vždy! :-P

Anetka-  Také píše, nechávám ;)

Tereza- No comment! Výrazně se zlepšila a mě to dělá jenom radost xD

Wella- No comment! Další, píše vážně hodně! Super! =-D

Afinka- Je snad už 2 měsíce na chatě, nechodí a nepíše newsky takže mažu. mrzí mě to :-((

Hříbě- No comment! Vážně úžasný! Už ani nevím co dodat..... :-*

Schleich 13- Také píše, nechávám ;-)

 arabka- Má nový ranč ale vůbec nepíše. Dávám ti ještě čas do Vánoc, na zlepšení. =-(

 moni- No coment! Další fakt super srčko! Jen tak dál.. =D

gros@mek - Její ranč se mi nespouštěl, teď už docela jde a jinak chodí tak 1x týdně takže beru! ;)

konikponik- Vůbec nwm, kam se poděl její ranč, prohledala jsem všechno, takže mi nezbývá nic jiného než ji vymazat ze SR. Je mi to líto :(

Sea Star- Skoro vůbec nechodí, polepši se! :-!

 Kikis- O5 super! jen tak dál! ;D

 

Ty co jsou červeně, mažu a ty co jsou zeleně tak....... můžu jenom vynachválit! Jj.. já.... prostě je to úúúúúžaaasnééé!!!! Holky, vážně jste mě mooc potěšili!!! Jen tak dál! Ostatní píšou taky hodně ale musíte uznat ,že tihle píšou fakt hodně komentů ;) (zk. napište na začátek komentu váš výslední smajlík za hodnocením ;))

Za to Vám prostě musím udělat diplomek a pokud to tak bude dál tak..... musím něco vymyslet :D.

Tak se mějte, já dneska budu spát u babičky která nemá internet :/.

Ta ahoooooj a pište hodně vzkazíků :)

Naty

—————

Zpět


Kontakt

Naty

Závodiště: www.natyakonik.blog.cz

e-mail: natynovakova@seznam.cz