Překvapení :)

16.02.2010 20:51

Ahojky všem ;P

Tak co? Jak se máte? :) Já suprově, mám prázdniny a to pozdější vstávání mi vůbec nevadí :D I když to potom bude asi těžký si zvyknout vstávat brzy :/.

Na ranči se teď trénuje, příští týden jede Míša se Sárou na soutěž v parkuru velikosti ST. Ne že by Sára teprve skákala tuhle velikost, ale koně se to musí naučit ;). Sára má tedy Blue gamina a Míša svého Grey Smokeyho. Soutěž se bude odehrávat poblíž Prahy. Dneska je trénovaly a také s nimi byly na vyjížďce, aby se hezky provětrali. Potom se uklízely výběhy a cesty, protože je na nich hodně sněhu :/.

Zejtra jedu konečně na koně! Fakticky se těším, už sem nejezdila jak dlouho :(. Doufám, že mě Lord ( Pokud ho budu mít ) neshodí nebo tak ( to známe viď Koníku :D ) :D Ale budu se pevně držet :D. Zejtra písnu ;)

Jo a málem bych zapoměla, mám pro Vás překvápko, pracuju na něm, bude to trvat dlouho a nwm jestli se to povede..., ale co zkusit to musím :D nechte se překvapit :D.

Tak ahoooj a pište vzkazíky ;)

Naty

—————

Zpět


Kontakt

Naty

Závodiště: www.natyakonik.blog.cz

e-mail: natynovakova@seznam.cz